Baja (2018)

1 stem

geregisseerd door Tony Vidal
met Jake Thomas, Chris Brochu en Michelle DeShon

De ouderwetse Bryan stemt ermee in om tijdens de kerstvakantie de luxe camper van zijn ouders naar Cabo te rijden, zodat ze naar het zuiden kunnen vliegen en terug kunnen rijden. De problemen ontstaan wanneer Bryans wilde vriend Todd samen met de twee meiden Jessica en Lisa meegaat. Ieder heeft zo zijn eigen agenda - Todd wil een grote slag slaan; Jessica wil een "buitengewone" film maken; Lisa wil haar vader opzoeken; en Bryan wil seksuele ervaring opdoen. Als Todd vervolgens een deal sluit met een Mexicaanse gangster, Jorge, om wat mobiele telefoons mee te smokkelen, zijn de rapen helemaal gaar.