• 8.297.532 stemmen

Geregisseerd door: Madeleine Sackler

Met onder meer: Jeffrey Wright, William Fichtner en Boyd Holbrook

• Ziggo On Demand Bekijk via Ziggo

Plot O.G.

"The Journey Outside Starts Inside"

De gevangene Louis zit reeds 24 jaar vast voor een gewelddadige misdaad en staat op het punt vrijgelaten te worden. Daarbuiten staat hem een onzekere toekomst te wachten. In zijn laatste weken binnen de gevangenismuren sluit hij een vriendschap met de nieuwe gevangene Beech. Dit is echter niet zonder risico's wanneer de instincten van Louis, die hij lang wist te verbergen achter een ruwe voorkomen, terug naar boven komen.

imageimageimage

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Aardig gevangenisdrama over een gevangene die aan de vooravond van zijn vrijlating wat problemen krijgt, en die zijn vrijlating in gevaar brengen. Gaat soms wat traag maar de cast speelt prima, Wright zet een mooie rol neer. En ondanks dat het soms wat traag loopt heb ik me zeker niet verveeld.

avatar van Brabants

Brabants

• 1970 berichten

O.G. is een aardig gevangenisdrama waarin een zekere gebeurtenis roet in het eten gooit in aanloop naar de vrijlating van een gedetineerde. Het acteerwerk is prima in een traag voortkabbelend geheel. Echter vond ik het verhaal niet origineel en had telkens het gevoel dit verhaal al eens(waarschijnlijk vaker!) gezien te hebben. Zeer aannemelijk dat deze films binnen het genre beter waren dan deze.

avatar van Donnie Vallermee

Donnie Vallermee

Saaaaaaie film die feitelijk helemaal nergens over gaat....

Absolute AFRADER