Mang Kepweng Returns (2017)

Filipijnen
Actie / Komedie

geregisseerd door G.B. Sampedro
met Jaclyn Jose, Vhong Navarro en Kim Domingo

Toen Mang Kepweng onder mysterieuze omstandigheden stierf, nam hij een geheim mee zijn graf in. Naast zijn zoon Zacharias blijkt hij namelijk nog een zoon te hebben: Kiefer. De speciale bandana van Mang die elke ziekte op aarde kan genezen behoort nu tot Kiefer. Ingkong Kapiz, de aartsvijand van Mang, keert terug in een poging Kiefer te vernietigen. Samen met zijn moeder Aling en prinses Alisandra probeert Kiefer zichzelf en de wereld te beschermen.