Biktima (2012)

Filipijnen
Drama / Mystery

geregisseerd door R.D. Alba
met Cesar Montano, Angel Aquino en Mercedes Cabral

Alice, een vrouwelijke televisiejournaliste, wordt in de val gelokt in het zuiden van de Filipijnen. Iedereen denkt dat Alice hierbij om het leven is gekomen en haar man, Mark, staat op het punt verder te gaan met zijn leven. Wanneer Alice plotseling levend wordt aangetroffen, wordt langzaam duidelijk wat er gebeurd is. Ondertussen moet Mark zien om te gaan met zijn vrouw die nu lijdt aan een posttraumatische stressstoornis.