Kung Fu Divas (2013)

Filipijnen
Actie / Komedie

geregisseerd door Onat Diaz
met Ai-Ai de las Alas, Marian Rivera en Roderick Paulate

De familie van Charlotte bestaat uit schoonheidskoninginnen en haar moeder doet er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat ook Charlotte een succesvolle schoonheidskoningin zal zijn. Uit het niets duikt daar echter de beeldschone Samantha op en de kansen van Charlotte lijken verkeken. Samantha en Charlotte raken verwikkeld in een vete maar al snel blijkt dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan ze dachten. Ze zullen zelfs moeten samenwerken om de Chin Chan Soo stam te redden van de ondergang.