The Adored (2012)

Verenigd Koninkrijk
Mystery / Romantiek

geregisseerd door Carl Medland en Amarjeet Singh
met Laura Martin-Simpson, Ione Butler en Jake Maskall

Maia was ooit een succesvol model. Ze besluit haar carrière weer op te pakken en een sensuele fotoshoot te doen. Maia schakelt de hulp in van Francesca, een bekend fotografe. Francesca slaagt erin Maia weer zelfvertrouwen te geven, maar heeft er moeite mee haar seksuele gevoelens voor haar te onderdrukken. Na enige tijd loopt de situatie dan ook compleet uit de hand. Daarnaast begint Maia te vermoeden dat er iets aanwezig is in het huis van Francesca.