Wien Is 't Hof van Commerce? (2018)

België
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Kristof Michiels

Kowlier, Buyse en DJ 4T4; drie namen die al twintig jaar weerklinken aan het firmament van de Vlaamse hiphop en rap, onder de naam 't Hof van Commerce. 'Wien is 't Hof van Commerce' is een documentaire met muziek en visuele mash-ups uit twee decennia 't Hof. Er wordt ook teruggekeken met Wim Willaert, Wim Opbrouck, Wannes Cappelle, Bent Van Looy, Eddy Merckx, Coely en vele anderen.

heerlijke zwans.