Leo da Vinci: Missione Monna Lisa (2018)

Alternatieve titel: Leo da Vinci: Mission Mona Lisa

Italië
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Sergio Manfio
met de stemmen van Alex Polidori, Emanuela Ionica en Roberto Draghetti

Het leven kabbelt rustig voort in het Italiaanse plaatsje Vinci. Leo heeft problemen met zijn geweldige uitvindingen en krijgt hulp van zijn vriend Lorenzo. Wanneer er een mysterieuze verhalenverteller in het dorp arriveert en spreekt over een verborgen schat, begint er een avontuur voor Leo en zijn vrienden.