Luciferina (2018)

Argentinië
Horror / Mystery

geregisseerd door Gonzalo Calzada
met Sofía Del Tuffo, Desirée Gloria Salgueiro en Malena Sánchez

Natalia is 19, in de bloei van haar leven en heeft de gave om het aura van haar vrienden en familie te zien. Maar voor haar is dit talent meer een vloek dan een zegen. Ze loopt weg van haar familie en gaat schuilen in een klooster, ver weg van alle wereldse verleidingen. Maar haar veilige bubbel barst wanneer ze te horen krijgt dat haar moeder op een zeer gruwelijke manier zelfmoord heeft gepleegd.