Princesita (2017)

Chili / Argentinië / Spanje

geregisseerd door Marialy Rivas
met Nathalia Acevedo, Marcelo Alonso en Sara Caballero

In het uiterste zuiden van de wereld woont het 12-jarige meisje Tamara in een paradijselijke omgeving. Ze is gelukkig en groeit op in een religieuze sekte, geleid door de charismatische Miguel. Het meisje aanbidt Miguel en dat gevoel is wederzijds. Van zodra Tamara voor de eerste maal menstrueert, zal ze instructies krijgen voor haar levensmissie: een heilig kind ter wereld brengen. En wie anders dan Miguel kan de vader zijn? Intussen decreteert Miguel dat Tamara als enig kind in de sekte de toelating krijgt om naar school te gaan. Haar lerares ontdekt al gauw dat er iets mis is, doordat het meisje tijdens de lessen seksuele opvoeding vreemde uitspraken doet.