Lof Mér Að Falla (2018)

Alternatieve titel: Let Me Fall

IJsland / Finland / Duitsland
Drama / Misdaad

geregisseerd door Baldvin Zophoníasson
met Elín Sif Halldórsdóttir, Eyrún Björk Jakobsdóttir en Kristín Þóra Haraldsdóttir

De levens van de vijftienjarige Magnea en Stella veranderen voorgoed wanneer ze elkaar ontmoeten. Stella sleurt Magnea mee in haar wereld van drugs, wat grote gevolgen heeft voor hun relatie en de rest van hun leven. Twaalf jaar later kruisen hun paden elkaar opnieuw en een vereffening lijkt onvermijdelijk.