Snowbound (2017)

Thriller / Mystery

geregisseerd door Olia Oparina
met Alice Haig, Laura Aleman en Anya Bay

Een groep mannen en vrouwen wordt naakt wakker bij een blokhut in de sneeuw. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is of wie de anderen zijn. In de hut vinden ze het ontzielde lichaam van een jonge vrouw. Beetje bij beetje beginnen er herinneringen boven te komen van een elitair seksfeest. Alle betrokkenen bleken aanwezig te zijn geweest. Langzaam maar zeker komen ieders erotische geheimen aan het licht. Maar wie is verantwoordelijk voor de dood van het naakte slachtoffer in de hut?

avatar van vranque
Poster ziet er geweldig uit.

avatar van schumacher
Mja, ik had er meer van verwacht.
Toch moede die eens gezien hebben haha.

avatar van AmazingPP
Wat een vreselijke film. Wat een vreselijk slecht acteerwerk. Vreselijk. Zei ik al vreselijk? 0,5*