• 8.299.720 stemmen

Thriller / Mystery | 80 minuten

Genre: Thriller / Mystery

Geregisseerd door: Olia Oparina

Met onder meer: Alice Haig, Laura Aleman, Anya Bay

IMDb beoordeling: 3,2 (342)

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Snowbound

"Come clean or lie frozen"

Een groep mannen en vrouwen wordt naakt wakker bij een blokhut in de sneeuw. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is of wie de anderen zijn. In de hut vinden ze het ontzielde lichaam van een jonge vrouw. Beetje bij beetje beginnen er herinneringen boven te komen van een elitair seksfeest. Alle betrokkenen bleken aanwezig te zijn geweest. Langzaam maar zeker komen ieders erotische geheimen aan het licht. Maar wie is verantwoordelijk voor de dood van het naakte slachtoffer in de hut?

Social Media

avatar van vranque

vranque

Poster ziet er geweldig uit.

avatar van schumacher

schumacher

Mja, ik had er meer van verwacht.

Toch moede die eens gezien hebben haha.

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Wat een vreselijke film. Wat een vreselijk slecht acteerwerk. Vreselijk. Zei ik al vreselijk? 0,5*