God's Own Country (2014)

India
Thriller / Drama

geregisseerd door Vasudevan Sanal
met Sreenivasan, Isha Talwar en Fahadh Faasil

Manuh Krishna is geland in Dubai met een flinke tas vol met geld om officials om te kopen zodat ze zijn vrouw uit de gevangenis laten. Een eenvoudige taxichauffeur moet vandaag een som geld bij elkaar krijgen om voor de operatie van zijn dochter betalen. Ondertussen probeert een beroemde advocaat de kroongetuige in een verkrachtingszaak tegen een hoogwaardigheidsbekleder veilig naar de rechtbank te brengen, in de wetenschap dat criminelen geen enkel middel schuwen om te voorkomen dat de vrouw zal getuigen. Deze drie aparte gebeurtenissen raken langzaam maar zeker met elkaar verbonden wanneer Manuh het geld kwijt raakt en hij een zoektocht begint om het terug te vinden.