Vechtmeisje (2018)

Nederland
Actie / Drama

geregisseerd door Johan Timmers
met Aiko Beemsterboer, Imanuelle Grives en Bas Keizer

Als haar ouders in een vechtscheiding belanden, verhuist de eigenzinnige en licht ontvlambare Bo (12) met haar moeder en broer naar een Amsterdamse buitenwijk. Daar introduceert buurmeisje Joy haar bij de kickboks-club. Ze blijkt een natuurtalent te zijn en mag al snel meedoen aan de Nederlandse kampioenschappen, maar door de scheiding van haar ouders is Bo afgeleid en komt de wedstrijd steeds meer in gevaar. Bo moet leren zich te beheersen en accepteren dat ze niet alles onder controle heeft.

Vanaf 18 oktober in de bioscoop (September Film)

Wij als gezin hebben ons prima vermaakt met deze film.

avatar van schumacher
Redelijke film, niet top.

avatar van Grindhouse62
Zojuist gezien op Videoland. Het een leuke gezinsfilm. Er wordt aardig geacteerd door de jongere acteurs. De ouders vond ik irritant en hadden wat mij betreft niet in het verhaal gehoeven. Mijn vrouw en ik hebben ons wel vermaakt met deze film. Een 3.0