Ice Dragon: Legend of the Blue Daisies (2018)

Canada
Animatie / Familie

geregisseerd door Bruce Stacey
met de stemmen van Bill Bray, Justin Dubé en Rheal Rees

Melody, een begaafde jonge dromer, en haar pittige vriend Leif moeten hun verschillen opzij zetten en de kracht van de magische blauwe madeliefjes en een oud lied gebruiken om hun wereld te redden van een gemene draak. Wanneer de blauwe bloemen die ooit overal in haar dorp bloeiden, beginnen te verdwijnen, beschouwen Melody en haar excentrieke grootvader dit als een teken van groot gevaar. Maar niemand wil hen geloven. Het wordt voor Melody een wedloop tegen de tijd om de andere dorpelingen te overtuigen voordat het te laat is.