6:66 PM (2017)

Alternatieve titel: 6:66 P.M.

Horror / Komedie

geregisseerd door Jim Klock
met Jim Klock, Alexis Kelley en Chad Ridgely

De acteurs van een paranormale reality tv-show bevinden zich plots in het oog van de storm wanneer ze in een van hun afleveringen het huis van een overleden seriemoordenaar aandoen. De jolige spokenjagers zullen al hun expertise moeten bovenhalen om niet zelf opgejaagd te worden door de wraakzuchtige geest van de seriemoordenaar. Een gevecht op leven en dood barst los.

Teaser