Wild Honey Pie! (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Jamie Adams
met Jemima Kirke, Richard Elis en Sarah Solemani

De getrouwde en kinderloze Gillian en Oliver voelen zich gelukkig, al wordt Gillian door haar ouders en vrienden meermaals verteld om haar literaire carrière achter zich te laten en voor een meer stabiele baan te gaan. Samen met haar echtgenoot zet ze het festival 'Shakespeare by the Sea' op poten. Hun organisatorisch talent laat hen echter in de steek waardoor hun relatie op de helling komt te staan. Zal hun huwelijk de moeilijke momenten doorstaan?