Xie Sha (1996)

Alternatieve titels: The Imp | Che Saat | Nie Yu Zhui Ji Dang An Zhi Xie Sha | Yip Yuk Chui Gik Dong Ngon Ji Che Saai | 孽慾追擊檔案之邪殺

1 stem

Hongkong
Horror

geregisseerd door Kai-Ming Lai
met Mark Cheng, Lu Cheung en Ng Chui Ting

Een vrouw ontvangt een mysterieus pakketje van haar tweelingzus. Het pakketje is afkomstig uit een afgelegen dorpje in China. De vrouw ziet in visioenen dat haar zus in gevaar is en besluit af te reizen naar het dorpje. Ze schakelt de hulp in van vier personen die een documentaire maken over de duistere praktijken van een lokale sekte. De gehele groep verblijft in een herberg in het dorpje. De problemen beginnen wanneer er mensen verdwijnen.