Los Adioses (2017)

1 stem

Mexico

geregisseerd door Natalia Beristáin
met Ari Albarrán, Hayde Boeto en Raúl Briones

Rosario Castellanos is een introverte universitaire student die niet bij haar tijd lijkt te horen. In het begin van de jaren vijftig in Mexico-stad vecht ze om haar stem te laten horen in een maatschappij die door mannen wordt gerund. Ze staat op het punt om een van de grootste vrouwelijke schrijvers in de Mexicaanse literatuur te worden, maar haar tumultueuze liefdesverhaal met Ricardo Guerra zal haar kwetsbaarheid en tegenstellingen laten zien. Op het hoogtepunt van haar carrière en haar huwelijk zal ze een discussie doen ontbranden die een keerpunt in haar leven zal markeren.