WE: A Collection of Individuals (2012)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Peter Alport en Cody Carter

'WE: A Collection of Individuals' is een verhaal over het dagelijks leven van een moderne skiër. Lang werd gedacht dat skiën een individuele sport was, maar uit het verhaal van WE blijkt anders. Skiën is een kunst, een samenwerkingsverband dat de energie van velen vraagt. Hoewel skiën een groot aantal verschillende locaties en stijlen omvat, blijft de kern een groep mensen die verkennen, opbouwen, transporteren, strijden en elkaar veilig houden. WE volgt het seizoen van de meest invloedrijke skiërs die de wereld rond gaan op zoek naar nieuwe uitdagingen en creatieve technieken.