Manzel na Hodinu (2016)

Alternatieve titels: Husband for Hour | Manžel na Hodinu

Tsjechië

geregisseerd door Tomás Svoboda
met Bolek Polívka, David Novotný en David Matásek

We volgen weer de vier waterpoloërs Milan, Honza, Jakub en Krystof die zichzelf als klusjesmannen verhuren. Milans relatie met Dr. Eliska gaat zo goed dat hij haar een aanzoek doet, alhoewel hij nog steeds is getrouwd met Krystofs moeder Janka omdat hij vergeten is officieel van haar te scheiden. Daarnaast wil de terugkeer naar het waterpolo niet zo vlotten.