The Giant Spider (2013)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Christopher R. Mihm
met Shannon McDonough, Daniel Sjerven en Billie Jo Konze

Radioactief afval - dat afkomstig is van kernwapens - zorgt ervoor dat een spin verandert in een reusachtig, moorddadig monster. Een drietal wetenschappers, een legergeneraal, en een verslaggever van een krant en zijn verloofde slaan de handen ineen om het land van de ondergang te redden. Zij zullen nu een manier moeten vinden om het monster te stoppen. Maar zullen ze daarin slagen?