Suite 313 (2017)

Verenigd Koninkrijk / Italië
Actie / Horror

geregisseerd door Aaron Pederis
met Jade Matthew, Roland Stone en Mario Sarri

Een agent, genaamd Alexander Conner, wordt naar een huis gestuurd vanwege de grote hoeveelheid 911-telefoontjes die gepleegd zijn. Eenmaal aangekomen blijkt er iets goed mis te zijn. Het huis wordt namelijk gebruikt voor experimenten met bovennatuurlijke resultaten als gevolg. Agent Conner moet zien te overleven en probeert achter de geheimen die verborgen zijn in het huis te komen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Voor Necrostorm begrippen nogal magertjes. Roland Stone verzorgd (na zijn gevloek en getier in de tweede Hotel Inferno film) opnieuw de stem van onze protagonist die we de hele film lang dicht op de huid (of helm) volgen. Af en toe zien we, om diezelfde reden, onze cameraman ook nog in beeld - reflecterend in de helm of bijna volledig in een spiegel... ouch. Opvallend: grotendeels opgenomen in/rondom een klein appartement. Verder een paar exploderende hoofden en rottende lijken zoals we gewend zijn van de namen achter deze film (op de regisseur na dan), maar mist toch een beetje de fantasie van (bijvoorbeeld) een Hotel Inferno.