Mubansô (2016)

Alternatieve titel: A Cappella

Japan

geregisseerd door Hitoshi Yazaki
met Riko Narumi, Sôsuke Ikematsu en Takumi Saitoh

Onder de bedrieglijk muzikale titel 'A Cappella' (de naam van een bij jongeren populaire koffiebar) schuilt dit coming-of-age drama gesitueerd tijdens het studentenoproer in het Japan van 1969. De bekoorlijke jonge heldin raakt betrokken bij radicale protestbewegingen. Haar seksuele initiatie verloopt niet zonder slag of stoot en brengt duistere geheimen boven water.