ZBurbs (2017)

Horror

geregisseerd door Greg Zekowski
met Gina Hecht, Marieh Delfino en Bill Oberst Jr.

Een huisvrouw uit de voorsteden ontdekt dat haar echtgenoot een zombie is geworden. De man heeft een onweerstaanbare drang naar mensenvlees. De vrouw besluit hem uit de greep van de politie te houden en hem van het nodige voedsel te voorzien. Ze gebruikt hiervoor alleen slechte mensen. Tot de overheid ontdekt dat hij een groot wapen zou kunnen zijn. Nu moeten ze een moeilijke beslissing nemen...