Toppen av Ingenting (2018)

Alternatieve titel: The Real Estate

Zweden / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Måns Månsson en Axel Petersén
met Léonore Ekstrand, Christer Levin en Christian Saldert

Nojet, 67, erft een appartementsgebouw. Dit blijkt uiteindelijk geen cadeau, want het gebouw begint zich tegen haar te keren als iedereen (onder meer de overheid, bankiers, advocaten en makelaars) met behulp van het gebouw hun zakken willen vullen. Nojet wil de controle over het gebouw weer in eigen handen nemen en weet geen andere uitweg dan zich meedogenloos en onverbiddelijk op te stellen.