La Quietud (2018)

Argentinië
Drama / Thriller

geregisseerd door Pablo Trapero
met Martina Gusman, Bérénice Bejo en Edgar Ramírez

Eugenia keert van Parijs terug naar La Quietud, het landgoed van haar familie, om voor haar vader te zorgen die een beroerte kreeg. Ze wordt er herenigd met haar zus Mia en hun moeder, die ze reeds vijftien jaar niet meer heeft gezien. Er heerst nog steeds wat rancune tussen de zussen, maar evenzeer is er hun liefde die de grote afstand tussen hen heeft overleefd. Mede door het gedeelde trauma uit hun verleden en door de moeilijke relatie met hun ouders.

avatar van John Milton
Jeetje, dit wordt de derde taal waarin ik Bérénice zie acteren. Vierde als we silent films meerekenen als een taal

Niet onverdienstelijk.

edit: Vooral nu ik lees dat ze ook nog vloeiend is in Portugees en Italiaans. 5 talen! Kom ik aan met mijn drie-en-een-kwart, die waarschijnlijk niet eens even vloeiend zijn.

Vanaf 22 augustus in de bioscoop (September Film Distribution)