Hana wa Sakuka (2018)

1 stem

Japan

geregisseerd door Kaori Tanimoto
met Tsurugi Watanabe, Atom Mizuishi en Yasukaze Motomiya

Kazuaki Sakurai is een 37-jarige man die bij een reclamebureau werkt. Voor een opname gaat hij naar een mooi huis. Daar ontmoet hij Yoichi Mizukawa die een schilderij aan het schilderen is. Yoichi Mizukawa is een 19-jarige kunststudent. Hij woont met zijn neven en nichten in het grote oude huis. Kazuaki voelt zich aangetrokken tot Yoichi. Ondertussen is Yoichi alleen geïnteresseerd in schilderijen, maar hij begint interesse te krijgen in Kazuaki. De twee mannen groeien naar elkaar toe.

avatar van Darbie
Ik had het idee dat ik deze Japanse gay-film al tientallen keren eerder had gezien, maar dan niet met de zelfde acteurs en een ander behangetje.
Preutser dan preuts , maar het zou zo maar kunnen dat dit een film is voor de jeugd; géén idee ?!

[ door de aanwezigheid van de prachtige Japanse tuin in deze film rond ik naar boven af op 2,5 ]