Scary Story Slumber Party (2017)

1 stem

Horror

geregisseerd door John Johnson, Jonathan Moody, Myke Wilson en Coven Delacruz
met Faron Brown, Russell A. Bryan en Takiah Coleman

Drie vrienden komen samen voor een etentje tijdens Halloween. Ze beginnen elkaar verhalen te vertellen over geesten. Maar als de verhalen steeds angstaanjagender worden gebeurt er iets schrikwekkends.

avatar van Noodless
Zo eerste stem en eerste recensie.....
Wat ga ik hier eigenlijk over vertellen? Tja, de film bestaat als ik goed geteld heb uit 12 stukken met een einddeel erachter. Geen enkel is goed te noemen en de meeste hoofdstukken zijn gewoon vreselijk.
Overslaan is mijn tip. 1/10