Gordon & Paddy (2017)

Alternatieve titels: Gordon and Paddy | Gordon och Paddy | Gordon & Paddy en de Zaak van de Gestolen Nootjes

1 stem

Zweden
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Linda Hambäck
met de stemmen van Stellan Skarsgård, Melinda Kinnaman en Felix Herngren

Paddy leeft in een bos en is een jonge muis die graag inspecteur bij de politie wil worden. Wanneer inspecteur Gordon met pensioen gaat krijgt ze de kans zich te bewijzen. Twee kinderen worden vermist. De hoofdverdachte is een angstaanjagende vos. Maar is de vos wel zo gewelddadig als dat iedereen beweert? Paddy probeert de waarheid te achterhalen om de kinderen te redden.

• vanaf 14 februari te koop op dvd

Vanaf 11 oktober in de bioscoop (Twin Film)