Drôles de Petites Bêtes (2017)

Alternatieve titel: Tall Tales: The Magical Garden

Frankrijk / Luxemburg
Animatie / Familie

geregisseerd door Arnaud Bouron en Antoon Krings
met de stemmen van Kev Adams, Virginie Efira en Emmanuel Curtil

De krekel Apollo is een reizende muzikant die arriveert in een bijendorp. Hier komt hij te weten dat Wendy, het nichtje van de koningin, een plan heeft om de troon over te nemen. Met de hulp van een kleine bij en andere nieuwe vrienden gaat Apollo op een gevaarlijke missie om de koningin te bevrijden en het bijendorp te redden.