Space Babes from Outer Space (2017)

geregisseerd door Brian Williams
met Ellie Church, Brian Papandrea en Allison Maier

Drie buitenaardse vrouwen landen op aarde op zoek naar seksuele energie als brandstof voor hun ruimteschip om terug te kunnen keren naar hun planeet. Zij worden bevriend met een eenzame boerenjongen die hen helpt in hun benarde situatie. Plots wordt het hele gebeuren verstoord door het opduiken van hun aartsvijanden, de Scrotes.

avatar van joolstein
Bandit Motion Pictures is een groep filmmakers die toch wel steeds met onverwacht interessant leuke films komen. Zo maakte Arthur Cullipher het erg goede Headless (2015) een film waar een fragment van was te zien in Scott Schirmer's Found (2012) Beide heren zijn dan ook van de partij in deze tweede film van Brian K. Williams De eerste speelt onherkenbaar (Vazzy Def the Scrote) in de film, terwijl Schirmer hier de cameraman was. De film is een soort soft-core Science-fiction film die je ook wel eind jaren '60 zag. Deze film heeft bv. een soortgelijke poster: Zeta One (1969) Echter door de muziek en verdere uiterlijk lijkt de film meer iets uit de jaren '80.

Carrieola (Ellie Church,Headless), Vanassa (Allison Maier, Frankenstein Created Bikers) en Ragyna (Alyss Winkler, Plank Face) zijn de Space Babes. Hun schip, dat er natuurlijk uitziet als een borst , wordt aangevallen door Scrote-jagers en nadat ze een knop indrukken waar duidelijk bij staat “DON’T PUSH, EVER”. moeten ze landen op Aarde om hun energie op te laden. Seksuele energie wel te verstaan die ze dan ook vinden in de plaatselijke stripclub.

Er is veel vrouwelijk naakt en er zijn veel seksgrappen in de film, zoals al gezegd heeft het ruimteschip de vorm van een borst, is er een scène waarin twee personages seks hebben (hoewel je niets ziet) en ik denk dat slechts twee vrouwelijke personages in de hele film niet aan het einde van de film hun borsten hebben getoond. (Waaronder Ellie Church) De gekste scene is toch wel wanneer de Scrotes worden overwonnen door schuddende vrouwenborsten.

Space Babes From Outer Space heeft alles wat je maar kunt wensen van een cheesy sex-komedie met Sci-Fi: babes, borsten, lichaamsvloeistoffen, gekke ruimtewezens en een orgie. De film zit boordevol met one-liners (die uiteraard niet allemaal geslaagd zijn) en slaagt er zelfs in om een ​​lief en ontroerend liefdesverhaal te geven. Je moet natuurlijk geen Oscar-waardig materiaal verwachten. Nee want dit is Schlock maar het is wel pulp die OOOO zo leuk is !

avatar van DjFrankie
Lichtvoetige film maar wel grappig, als je van over de top films houdt. Kan dit soort pulp wel waarderen.