Ha-roo (2017)

Zuid-Korea
Mystery / Thriller

geregisseerd door Sun-ho Cho
met Myung-min Kim, Yo-han Byeon en Hye-Sun Shin

Joon-Young Kim is een beroemde chirurg, maar is door het vele werken en het gebrek aan tijd helaas geen goede vader voor zijn dochter Eun-Jung. Na een buitenlandse reis keert hij terug naar Seoel om wat tijd door te brengen met zijn dochter. Op weg naar de afspraak met Eun-Jung ziet hij een auto-ongeluk gebeuren. Het slachtoffer is jammer genoeg zijn dochter die voor zijn ogen omgekomen is. Na deze erge gebeurtenis herhaalt deze fatale dag zich dagelijks in een tijdlus, net zoals een déjà vu.

Thriller die wel wat van je voorstellingsvermogen eist, maar vanwege de dramatische ontwikkelingen en de spanning heb je daar op d’n duur geen erg meer in. Knap debuut van regisseur Sun-ho Cho.