Pour le Réconfort (2017)

Frankrijk

geregisseerd door Vincent Macaigne
met Pauline Lorillard, Pascal Rénéric en Emmanuel Matte

Pascal en Pauline keren na vele jaren terug naar het land van hun ouders en vinden zich niet in staat om alle kosten van het landgoed te betalen. Ze worden geconfronteerd met hun jeugdvrienden die van bescheiden herkomst zijn en hun streek nooit hebben verlaten. En vooral met Emmanuel, die hun land wil terugkopen tegen de beste prijs voor de uitbreiding van zijn ouderdomshuizen. Zal tussen de vriendschappen van gisteren en de verlangens van morgen een oorlog plaatsvinden?

Teaser