The Unseen (2017)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Mystery

geregisseerd door Gary Sinyor
met Richard Flood, Simon Cotton en Jasmine Hyde

Gemma en Will zijn gebroken als hun zoon sterft bij een ongeluk. Gemma blameert zichzelf en begint paniekaanvallen te krijgen die haar zicht beïnvloeden. Will denkt de stem van zijn zoon te horen die hem roept. Om aan hun verdriet te ontsnappen stelt Gemma voor om het aanbod van Paul te accepteren om een tijdje in zijn huis te verblijven in Lake District County. Paul, een voormalig apotheker, probeert Gemma te helpen om van haar paniekaanvallen af te komen. Als Will plots weer naar huis gaat is Gemma afhankelijk van Paul die gevoelens begint te ontwikkelen voor haar.