Shotgun (2018)

Alternatieve titel: After Everything

Drama / Romantiek

geregisseerd door Hannah Marks en Joey Power
met Maika Monroe, Jeremy Allen White en Marisa Tomei

Elliot en Mia zijn een koppel uit New York dat net een relatie is aangegaan. Wanneer Elliot een allesveranderende diagnose te horen krijgt, belooft Mia hem te helpen met het uitvoeren van zijn bucket list. Elliots gezondheid gaat er echter op vooruit, waarna Mia hun liefde en relatie in vraag stelt.

avatar van TornadoEF5
Dit kan ook wel iets worden!

avatar van SimonSav
TornadoEF5 schreef:
Dit kan ook wel iets worden!

Voor ons Maika Monroe fans wel, maar verder stelt het allemaal niet zo heel veel voor.

Uitstekende film over een jongeman die een date met een meisje heeft de dag nadat hij met kanker gediagnosticeerd is. Alhoewel het script-technisch in het begin soms een tikkeltje geforceerd is, wordt de film ondanks het onderwerp nergens sentimenteel. De verliefdheid en de verschillende stages waar het koppel doorgaat komen goed over. Verder goeie dialogen, een fijn tempo en twee mooie rollen van Maika Monroe en Jeremy Allen White. Een nipte 4.0 sterren voor dit prettige, dubbele regiedebuut.