The Story of Diana (2017)

Documentaire / Biografie
240 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Rebecca Gitlitz

Het is reeds twintig jaar geleden dat de door velen geliefde prinses Diana in een auto-ongeval tragisch om het leven kwam. In deze documentaire wordt gepraat met haar broer Charles, Sir Richard Branson, haar vrienden Lana Marks en Wayne Sleep, en Prins Charles’ nicht India Hicks. Hun bedoeling is een eerlijk verhaal te vertellen over het leven van Diana. Ze brengen een eerbetoon aan haar en haar erfenis.

avatar van missl
Hele lange docu waarin familieleden en mensen die dichtbij de prinses stonden aan het woord zijn. De beelden zijn leuk om weer te zien en om te zien wat zij allemaal gedaan heeft.