Five Fingers for Marseilles (2017)

Zuid-Afrika
Drama / Western

geregisseerd door Michael Matthews
met Zethu Dlomo, Kenneth Fok en Warren Masemola

Twintig jaar geleden vocht de jonge 'Five Fingers' voor zijn stad Marseille tegen de brute politie onderdrukking. Nadat hij in schande gevlucht is keert Tau terug naar Marseille waar hij een vreedzaam pastoraal leven wil leiden. Als hij ontdekt dat de stad opnieuw bedreigd wordt moet hij zich inhouden om niet weer de confrontatie aan te gaan. Kan hij zijn verleden los laten of zal de 'Five Fingers' wederom opstaan?

TEASER