K3 Love Cruise (2017)

België
Familie

geregisseerd door Frederik Sonck
met Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn

De meisjes van K3 zijn in de wolken: ze mogen als special guests mee met een cruise, op het schip van kapitein Bas. Mevrouw Visschers, de directeur van de cruisemaatschappij, is ook aan boord. Ze heeft hoge verwachtingen van het spetterende optreden dat K3 zal geven op het eindbal. Het lijkt een rustige, ontspannen trip te worden, maar het wordt een hele andere reis wanneer de parel die Klaasje van haar grootmoeder heeft gekregen, plotseling verandert in een parel-elf: Elvin. Alleen Klaasje, Hanne en Marthe kunnen Elvin zien. Elvin vaart mee met het schip naar zijn elfendochter Ayla in de Bikinicirkel, waar hij ooit is ontvoerd door de betbetovergrootvader van Klaasje. Elvin is dan ook razend op de meisjes van K3 en probeert hen zoveel mogelijk in een slecht daglicht te plaatsen. Dat doet hij door met zijn magische elfenstof de meest waanzinnige betoveringen te doen, waardoor K3 steeds weer in moeilijke maar hele grappige situaties belandt.

kappeuter (moderator)
Vanaf 13 december in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van sinterklaas
Wanneer worden ze nou eens volwassen?

Dat is niet zo moeilijk: op het moment dat ze weer ingewisseld worden voor de volgende drie dansende huppeltrötjes....

Ben blij dat ik geen dochters heb. Ik mocht lekker naar Cars 3

avatar van xxERWINxx
Hopelijk zijn ze nog een beetje sexy te zien in de film

xxERWINxx schreef:
Hopelijk zijn ze nog een beetje sexy te zien in de film

Ze ZIJN sexy vooral die Marthe en Klaasje

avatar van mrklm
Hanne, Marthe en Klaasje kunnen allicht aardig zingen en hun danspasjes onthouden, maar van acteren hebben ze geen kaas gegeten. Deze film begint veelbelovend met het bijzonder aanstekelijke en energieke 'Hippie Happy Holiday', maar helaas zijn de meisjes opgezadeld met een slap, inspiratieloos scenario vol halfbakken ideetjes. Het idee van een geest die de boel in het honderd jaagt is zelfs gejat uit 'Het Magisch Medaillon', de eerste K3-film en is niet meer dan een excuus om een ratjetoe aan liedjes in de film te verwerken, al is vaak het verband met het verhaal ver te zoeken. 1.000 Kleine Matroosjes en Ik Doe Wat Ik Wil zijn in dat opzicht het dieptepunt. De meisjes van K3 doen te hard hun best om grappig te zijn, maar slagen daar zelden in en Ashley Mantangu is bijzonder slecht gedubd in haar rol als Ashley, een oude vriendin van Klaasje. Nicolette van Dam als directeur Vissers overtuigt gelukkig wel en het is leuk om te zien dat de kleding van de meisjes meer individualiteit uitstraalt en 'Liefde Is Overal'-finale toont dat er nog wel wat magie in K3 zit. Dit is duidelijk een Love Cruise waarbij het vertrek en de aankomst de enige hoogtepunten zijn.

avatar van xxERWINxx
Ik weet niet zo goed wat ik moet stemmen, maar ik vond het nogal een flauwe film, beetje nep allemaal met dat magische gedoe in de film, had best wat kunnen worden zonder al dat toveren enzo, maar helaas, misschien wel leuk voor kinderen?

Mijn 4-jarig nichtje is al een kleine K3 fan, daarom besloot ik met haar deze film te gaan kijken. Voor een K3-film is het een vermakelijke film en meer heb ik er over niks te zeggen. Kritisch zo'n film beoordelen heeft geen zin. Alleen de liedjes vond ik nogal zwak voor K3 begrippen. En als 26-jarige is het natuurlijk niet vervelend om naar deze leuke jonge dames te kijken, die in de film leuk zomers gekleed zijn.