Qing Ting Zhi Yan (2017)

Alternatieve titel: Dragonfly Eyes

China
Mystery

geregisseerd door Bing Xu

In een boeddhistische tempel worden alle bezoekers gemiddeld 300 keer per dag op de bewakingscamera's geregistreerd. Deze veelzijdige "ogen" observeren ook Qing Ting, een jonge vrouw, wanneer ze de tempel verlaat waar ze is opgeleid om een non te worden. Ze keert terug naar de gewone wereld, waar ze een baan aanvaardt in een erg gemanipuleerd melkveebedrijf. Daar wordt Ke Fan, een technicus, verliefd op haar. Hij overtreedt de wet in een poging bij haar in de smaak te vallen en wordt naar de gevangenis gestuurd. Bij zijn vrijlating kan hij Qing Ting niet vinden en zoekt wanhopig naar haar, totdat hij erachter komt dat ze nu een online beroemdheid is geworden met de naam Xiao Xiao.