3/4 (2017)

Alternatieve titel: Three Quarters

Bulgarije

geregisseerd door Ilian Metev
met Mila Mihova, Nikolay Mashalov en Todor Veltchev

Mila is een begaafde pianiste met een mooie toekomst. Haar vader heeft echter meer aandacht voor de ringen van Saturnus dan de doelen die ze voor ogen heeft en haar broer probeert haar af te leiden met zijn irritante talent voor het absurde. Todor, hun vader, lijkt ook niet in staat om om te gaan met de angsten van zijn kinderen. Het drietal spendeert hun laatste zomer samen en worstelt om daaraan een betekenis te geven.

avatar van Seam
Zoveel goede waarderingen zonder een bericht?