Mrs Right Guy (2016)

Zuid-Afrika
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Adze Ugah
met Dineo Moeketsi, Lerato Moloi en Thapelo Mokoena

Haar grootmoeder had haar nog zo gewaarschuwd: ga niet met die man in zee. Maar de aantrekkelijke Gugu sloeg oma's goede raad in de wind. Ze ontmoette een gladjakker, liet zich door hem verleiden, trouwde met hem, ging op huwelijksreis naar een duur tropisch eiland, en daar liet hij haar al snel barsten – zonder de rekeningen te betalen. Berooid, gedesillusioneerd maar vooral verbitterd jegens alle mannen, neemt ze zich voor zich alleen nog maar met haar carrière bezig te houden. Dan verschijnt haar buurman, kippenboer Joe, op het toneel: een stoere en door en door fatsoenlijke kerel. Ook de gesoigneerde Dumile, haar nieuwe baas op het reclamebureau, maakt zijn opwachting in haar leven. Wat nu?