Sarah Joue un Loup Garou (2017)

Alternatieve titels: Sarah Plays a Werewolf | Sarah Joue un Loup-Garou

Zwitserland / Duitsland

geregisseerd door Katharina Wyss
met Manuela Biedermann, Michel Voïta en Loane Balthasar

Op het toneel geeft de 17-jarige Sarah alles van zichzelf. Als ze optreedt, is er een moment van spanning, een moment waarin ze helemaal in haar personage verandert. Wat ligt achter Sarah's radicale voorkomen op het podium? Een donker geheim dat ze probeert uit te drukken. Een claustrofobe familieomgeving, het verlangen naar een vriendje, een vriend, iemand die ze kan vertrouwen. Hoe meer Sarah dit verlangen uitdrukt, hoe meer ze vervreemdt van de mensen die bereid zijn om dicht bij haar te komen. Enkele dagen in het leven van een buitenstaander en haar onophoudelijke strijd doen haar worstelen om te ontsnappen aan de eenzaamheid.