The Wake (2017)

Horror

geregisseerd door Faouzi Brahimi en Bryan Brewer
met Bryan Brewer, Allie Rivera en Darla Delgado

Vijf vrienden rijden per ongeluk een jongetje dood met een auto. Wanneer enkele dagen later de begrafenis plaatsvindt, gaan de vrienden erheen. Eenmaal aangekomen worden de vrienden geterroriseerd door een gemaskerde belager. Wie heeft het op hen voorzien?

avatar van Noodless
Redelijk begin en een aardig verloop waarbij het woord wraak de kerngedachte lijkt te zijn. Maar er zit meer achter waardoor het verhaal toch wel ontspoort. Zwak einde overigens. De film is ook vaak te donker gefilmd. 4/10