Loue-Moi! (2017)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Coline Assous en Virginie Schwartz
met Déborah François, Alison Wheeler en Marc Ruchmann

De 27-jarige Léa is niet de briljante advocate die haar ouders hadden verwacht. In werkelijkheid heeft ze met Bertille, haar beste vriendin en kamergenote, een agentschap opgericht dat hun diensten verhuurt voor alle soorten missies. Léa probeert een liefdevol meisje te zijn, huiselijk, adviserend en een ideale stiefdochter. Ze jongleert echter met identiteiten om zichzelf niet te verliezen. Wanneer haar jeugdliefde weer opdaagt raakt ze verwikkeld in één van haar leugens en zal ze snel de controle over alles verliezen.