Os Buul (2017)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Ellen Davids

Filmmaker Ellen Davids gaat in Os Buul terug naar het dorp waar zij opgroeide en ze observeert de dagelijkse praktijk van vluchtelingenopvang en integratie in de kleine dorpsgemeenschap Budel-Cranendonck. De leefwereld in het dorp en die in het AZC grijpen in elkaar maar hoe maak je verbinding als je elkaars taal niet spreekt en iedereen bezig is met zijn eigen drukke leven? Os Buul laat zien hoe ieder op zijn manier omgaat met verandering.