The Killing Pact (2017)

Thriller

geregisseerd door John Lyde
met Emily Rose, Brian Krause en Melanie Stone

Hayley Udall heeft het financieel zwaar. Ze heeft een 14-jarige dochter, en moet haar ex-man alimentatie betalen. Hayley wil niets liever dan de problemen met haar ex-man oplossen. Op een avond ontmoet ze twee personen, een man en een vrouw. De drie besluiten elkaar te helpen met het oplossen van hun problemen. Maar dan worden de man en de vrouw dood aangetroffen. Wanneer dan ook nog eens de ex-man van Hayley dood gevonden wordt, is dat voor haar het begin van een hoop problemen.

avatar van Drifter
Het kabbelt voort maar het wordt gaandeweg steeds slechter. Goal op emoties maar mist het doel volledig.
Ik merk dat ik niets over de film zelf schrijf maar dat zegt genoeg.