Les As de la Jungle (2017)

Alternatieve titels: The Jungle Bunch: The Movie | The Jungle Bunch | De Jungle Bende

Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door David Alaux
met de stemmen van Philippe Bozo, Laurent Morteau en Pascal Casanova

Maurice heeft alles van een pinguïn... maar er zit een tijger in hem. Hij werd opgevoed door een tijgerin. Daardoor is deze pinguïn verre van pinguïn maar werd hij een echte Kung Fu specialist. Met zijn vrienden uit de jungle is Maurice nu van plan om de orde te stellen. Maar Igor, een duivelse koala, omringd door zijn huurlingen die bavianen zijn en niet erg slim, heeft plannen om de jungle te vernietigen...

• vandaag om 10:30 uur op TV (RTL8)