• 8.668.081 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: België

Geregisseerd door: Dries Vos

Met onder meer: Tom Audenaert, Ben Segers en Jonas Van Geel

IMDb beoordeling: 5,2 (206)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Bad Trip

In hun laatste week als huisgenoten, komen de vier vrienden Tim, Kris, Sebastiaan en René onbedoeld in een ongelukkige situatie terecht waarbij ze binnen één week een ongeziene hoeveelheid cocaïne moeten verkopen. Een bijzonder moeilijke opdracht voor de meest ervaren gangsters, maar voor deze vier, die geen kaas gegeten hebben van het criminele milieu, ronduit onmogelijk. Ze komen steeds dieper in de criminaliteit terecht en komen lijnrecht tegenover de Joodse, de Turkse en de Vlaamse drugsmaffia te staan.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Marvel2018

Marvel2018

Word zeker en vast een TOP film!!

lekker veel actie en humor

avatar van HorrorFan007

HorrorFan007

heel grappig,
maar zeker niet meer dan dat diepgaande dialogen moet je in deze film niet zoeken en prachtige acteer prestaties zeker ook niet . Maar een leuke actiekomedie met een absurd verhaal daar staat bad trip garant voor . Wel 1 ding als je gedegouteerd word door het minste of een teder zieltjes hebt of gewoon jonger dan 16 bent oké er staat 12 plus opmaar er zijn zeker dingen inde film die 13 jarige niet begrijpen of nog niet voor hen is :dan moet je deze niet gaan zien want De neukscene van Ben Segers, De piemels van oa Stefaan degand en gene Bervoets , Heel veel grove racistische grappen over Palestina en tegen joden maar ook Marokkanen negers en turken moeten er aan geloven , en een coke snuivende Jonas van geel maken deze film niet voor iedereen het is zo I HATE IT OR I LOVE IT humor in ieder geval vond ik het geweldig

avatar van deedeekes

deedeekes

beetje plattekes. Had er veel meer van verwacht....

avatar van Drifter

Drifter

Leuke film, kwaliteit in het algemeen net iets minder dan de Hollywood producties maar zeker niet vervelend om te zien!

avatar van schumacher

schumacher

Sry: zwakke film, der zaten een paar kleingheden in die een beetje fun waren maar voor de rest vond ik er nieveel aan.

Het klopt wel dat de film niet saai was maar het was gewoon allemaal niet goed genoeg en er staat komedie? Niet 1 keer heb ik strijk gelegen, komt het omdat ik allang geen 15j meer ben dan? Geen idee, maar ik heb niet 1 keer platgelegen.

De humor was hier en daar wel oke maar over de 85 min ong bekeken was het absoluut veel te weinig. Ik ben deze film straks al vergeten.

Ik zal nog eerder lachen met kokoflanel ook al heb ik die film al 100 keer gezien.

Nee, dit was plattekes zoals ze zeggen, ik had er veel meer van verwacht. Een film moet niet lang duren maar in die korte tijd moet het er boenk op zijn en dat was het niet.

avatar van André Borgeld

André Borgeld

Ik had er meer van verwacht omdat ik Homies heb gezien en daar echt heb van genoten. Maar dit kon me niet boeien, vond het zelfs lastig om af te kijken. Misschien taal barriere, echter ik heb de film uiteraard wel gekeken met ondertiteling.

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Voor één keertje nog best te doen. Vier samenwonende huisgenoten moeten in vijf dagen een grote partij cocaïne verkopen. Onervaren klungels zijnde, loopt het uiteraard al snel uit de hand. Van Geel is irritant als altijd, maar de cowboy René (gespeeld door Bervoets) viel mij het best mee. Een verstand op nul komedie, al kon er nog meer uit gehaald worden. Zou zich ook prima lenen voor een Vlaamse komische Breaking Bad variant.

avatar van Fisico

Fisico (moderator films)

Kolderkomedie voor binnenlandse grenzen. Te zwak om elders te scoren en met zijn typische typetjes puur Vlaams. Zeer luchtige komedie die het niet te nauw neemt met de realiteit. Hier en daar wel een grappig moment. Vooral Tom Audenaert vond ik als sloef best een aangenaam personage. De anderen vond ik eerder irritant en blijven steken in hun puberteit.

Voor één keertje best te doen, maar een erg hoog niveau haalt dit niet. Het plot is absurd en dat wordt naar het einde toe alleen maar erger. Vond het einde eerlijk gezegd nog een afknapper met die Matrix-scène. Ook nogal een onafgewerkt zijplot met die vriendin die te pas en te onpas in beeld komt, maar erna gewoon "vergeten" wordt.