Bad Trip (2017)

België

geregisseerd door Dries Vos
met Tom Audenaert, Ben Segers en Jonas Van Geel

In hun laatste week als huisgenoten, komen de vier vrienden Tim, Kris, Sebastiaan en René onbedoeld in een ongelukkige situatie terecht waarbij ze binnen één week een ongeziene hoeveelheid cocaïne moeten verkopen. Een bijzonder moeilijke opdracht voor de meest ervaren gangsters, maar voor deze vier, die geen kaas gegeten hebben van het criminele milieu, ronduit onmogelijk. Ze komen steeds dieper in de criminaliteit terecht en komen lijnrecht tegenover de Joodse, de Turkse en de Vlaamse drugsmaffia te staan.

Marvel2018
Word zeker en vast een TOP film!!
lekker veel actie en humor

heel grappig,
maar zeker niet meer dan dat diepgaande dialogen moet je in deze film niet zoeken en prachtige acteer prestaties zeker ook niet . Maar een leuke actiekomedie met een absurd verhaal daar staat bad trip garant voor . Wel 1 ding als je gedegouteerd word door het minste of een teder zieltjes hebt of gewoon jonger dan 16 bent oké er staat 12 plus opmaar er zijn zeker dingen inde film die 13 jarige niet begrijpen of nog niet voor hen is :dan moet je deze niet gaan zien want De neukscene van Ben Segers, De piemels van oa Stefaan degand en gene Bervoets , Heel veel grove racistische grappen over Palestina en tegen joden maar ook Marokkanen negers en turken moeten er aan geloven , en een coke snuivende Jonas van geel maken deze film niet voor iedereen het is zo I HATE IT OR I LOVE IT humor in ieder geval vond ik het geweldig

beetje plattekes. Had er veel meer van verwacht....

avatar van Drifter
Leuke film, kwaliteit in het algemeen net iets minder dan de Hollywood producties maar zeker niet vervelend om te zien!

avatar van schumacher
Sry: zwakke film, der zaten een paar kleingheden in die een beetje fun waren maar voor de rest vond ik er nieveel aan.

Het klopt wel dat de film niet saai was maar het was gewoon allemaal niet goed genoeg en er staat komedie? Niet 1 keer heb ik strijk gelegen, komt het omdat ik allang geen 15j meer ben dan? Geen idee, maar ik heb niet 1 keer platgelegen.

De humor was hier en daar wel oke maar over de 85 min ong bekeken was het absoluut veel te weinig. Ik ben deze film straks al vergeten.

Ik zal nog eerder lachen met kokoflanel ook al heb ik die film al 100 keer gezien.

Nee, dit was plattekes zoals ze zeggen, ik had er veel meer van verwacht. Een film moet niet lang duren maar in die korte tijd moet het er boenk op zijn en dat was het niet.

avatar van André Borgeld
Ik had er meer van verwacht omdat ik Homies heb gezien en daar echt heb van genoten. Maar dit kon me niet boeien, vond het zelfs lastig om af te kijken. Misschien taal barriere, echter ik heb de film uiteraard wel gekeken met ondertiteling.