Holiday Joy (2017)

1 stem

Komedie / Familie

geregisseerd door Kirk D'Amico
met Bailee Madison, French Stewart en Jennifer Robertson

Na de dood van haar moeder probeert Joy Hockstatter haar vader te helpen om de familie bijeen te houden. Ondanks dat ze pas 15 jaar is probeert ze een soort van surrogaat moeder te worden voor haar oudere en jongere broer. Elke dag kijkt ze naar de overkant van de straat naar het perfecte leven van de familie Wellman. Na een bizar ongeluk wordt Joy wakker als een van de Wellmans, met een nieuwe moeder, vader en oudere zus. Haar leven lijkt er in eerste instantie beter op te zijn geworden. Het leven van haar echte familie gaat echter bergafwaarts en de enige die Joy lijkt te herkennen uit haar vorige leven is haar oude hond, Levi.